تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لنز عکاسی از اجسام ریز برای انواع گوشی ها + فیلم

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛عکاسی از اجسام ریز یا اصطلاحا عکاسی ماکرو به دلیل اینکه حداقل فاصله کانونی نمیتوان دوربین را به جسم های ریز نزدیک کرد زیرا به دلیل عدم امکان فوکوس کردن تصویر وضوح لازم را ندارد از لنز های ماکرو استفاده میکنند. تا بتوانند عکس های زیبا از فاصله نزدیک از اجسام کوچک بگیرند. لنز عکاسی از اجسام ریز برای انواع گوشی ها + فیلم 

شاید بارها اتفاق افتاده است که بخواهید از این نوع عکس ها بگیرید و دوربین گوشی شما نتوانسته روی جسم مورد نظر فوکوس کند اما یک شرکت فناوری این مشکل را به سادگی با یک ابزار بسیار ساده و قابل استفاده برای همه گوشی ها حل کرده است.

این ابزار از یک بند کشی و یک لنز ماکرو کوچک ساخته شده است که کاملا قابل تنظیم روی لنز گوشی است و به ادعای سازنده امکان  40Xزوم را به گوشی اضافه میکند . حمل این لنز هم بسیار ساده است.

گفته میشود استفاده از کش برای نگه دارنده این لنز برای عدم عبور از فاصله لنز جانبی و لنز اصلی دوربین است.

در ادامه میتوانید عملکرد جالب این لنز را برای عکاسی ماکرو در یک ویدئو کوتاه مشاهده کنید .

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لنز عکاسی از اجسام ریز برای انواع گوشی ها + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..