تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه گزینه جدید کی‌روش از استقلال برای دعوت به تیم ملی

از سه بازیکن جوان استقلال به عنوان گزینه های جدید کی روش برای دعوت به تیم ملی یاد می شود.

به گزارش پایگاه 598، استقلال در نيم فصل دوم با حضور و درخشش بازيکنان جوانش متحول شد، جواناني که چشم‌ها را به خود خيره کردند و از پس بازي‌هاي بزرگ بر آمدند. اتفاقاتي که ستاره‌هاي ميلياردي اين تيم در نيم فصل اول از انجام آن عاجز بودند.

از جمله بازيکنان جوان اين تيم که هفته‌هاست خوش مي‌درخشند فرشيد اسماعيلي، ميلاد زکي پور و اميد نورافکن هستند. سه بازيکن  زير 22 سالي که در حد ستاره‌هاي گران قيمت ليگ برتر خود را مطرح کرده‌اند.

با توجه به درگيري‌هاي دنباله داري که بين کارلوس کي روش و برانکو ايوانکوويچ سرمربيان تيم ملي و پرسپوليس پيش آمده و به نظر مي‌رسد کي روش نيز پاي تهديد خود بايستد و از همه بازيکنان پرسپوليس در تيم ملي  عبور کند. در اين صورت، احتمال دعوت از اين سه بازيکن استقلال در اردوهاي بعدي تيم ملي زياد است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه گزینه جدید کی‌روش از استقلال برای دعوت به تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..