تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بورچین ترزی اوغلو و ایلکر کاللی بازهم درخشیدند

در نظرسنجی دانشگاه تکنیک ترکیه که با رای 50 هزار نفر برگزار شد، بهترین و موفق ترین هنرمندان و تاجران انتخاب شدند.

در این نظرسنجی سرنای ساریکایا و اوزان گوون بهترین بازیگران سینما در سال 2016 معرفی شدند. اما مگر می شود در دنیایی که سریال حرف اول را در میان برنامه های سرگرم کننده تلویزیونی می زند، نامی از بازیگران این مجموعه ها در این نظرسنجی به میان نیاید؟

به گزارش ملکانه، در این رای گیری بورچین ترزی اوغلو و ایلکر کاللی عنوان بهترین بازیگران زن و مرد سریال را در سال 2016 برای بازی در سریال پویراز کارایل از آن خود کردند.

این زوج که همانند کاراکترهای پویراز و عایشه گل، در دنیای واقعی نیز رابطه ای عاشقانه دارند، در مراسم پروانه طلایی سال 2016 نیز عنوان بهترین بازیگر مرد و زن سریال را دریافت کرده بودند. دریافت دوباره این عناوین و جوایز در نظرسنجی دانشگاه تکنیک، انتخاب آنها در مراسم پروانه طلایی 2016 را یک بار دیگر تایید کرد.

بورچین ترزی اوغلو و ایلکر کاللی

ایلکر کاللی و بورچین ترزی اوغلو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بورچین ترزی اوغلو و ایلکر کاللی بازهم درخشیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..