تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانسو دره عنوان زن سال را به خود اختصاص داد

در مراسم اهدای جوایز GQ Men of the Year 2016 که به تازگی در ترکیه برگزار شد، یازده نفر از شاخه های مختلف هنر، ورزش و موسیقی به عنوان مرد سال و یک نفر به عنوان زن سال معرفی شدند.

در این مراسم که تحت حمایت یک برند شامپو برگزار شد، افراد موفقی از رشته های مختلف مدیا، ورزش و موسیقی جوایز خود را دریافت کردند.

جالب است بدانید که جانسو دره در مقابل این یازده مرد، عنوان زن سال را دریافت کرد و در میان زنان حاضر در این مراسم درخشید.

جانسو با حضور در سریال مادر در فصل جدید، به تلویزیون بازگشت و یک بار دیگر بازی هنرمندانه اش را به نمایش گذاشت. سریال مادر در میان دیگر تولیدات جدید و قدیم ترکیه که در حال حاضر در حال پخش هستند، بسیار موفق است. جانسو بعد از سریال ازل و حریم سلطان، با سریال مادر دوباره در تلویزیون حضور پیدا کرده است.

جانسو دره - بازیگر زن ترک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانسو دره عنوان زن سال را به خود اختصاص داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..