تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از ولنتاین کودکان کار تا ناکامی زنان شطرنج‌باز ایرانی

اعتراض شهروندان اهواز به ناتوانی مسئولان، سیلاب در استان فارس، فرش‌بافی ترکمن‌ها، حاشیه‌نشینی در جنوب شهر کرمان، تخریب بستر سپیدرود گیلان و دیگر تصاویر دیدنی در گالری این هفته ایران.

اخبار تصویری: از ولنتاین کودکان کار تا ناکامی زنان شطرنج‌باز ایرانی

اعتراض شهروندان اهواز به ناتوانی مسئولان، سیلاب در استان فارس، فرش‌بافی ترکمن‌ها، حاشیه‌نشینی در جنوب شهر کرمان، تخریب بستر سپیدرود گیلان و دیگر تصاویر دیدنی در گالری این هفته ایران.

گردهمایی و راهپیمایی شهروندان اهواز در اعتراض به آلودگی هوا، ریزگردها و قطع آب و برق. در روزهای اخیر جمعی از مردم اهواز برای چند روز متوالی مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند تا به ناتوانی مسئولان در پیش‌گیری و مقابله با بحران اخیر ریزگردها، قطعی متناوب آب و برق و انتقال آب کارون اعتراض کنند.

پس از کش و قوس فراوان بالاخره برای حضور کشتی‌گیران آمریکا در جام جهانی ۲۰۱۷ کرمانشاه روادید صادر شد.

تیم قدرتمند ایالات متحده آمریکا در این مسابقات نایب قهرمان شد. تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی مقابل تیم آمریکا قهرمان جام جهانی کشتی شد.


سیلاب در استان فارس

کولاک، بوران، آب‌گرفتگی و قطع برق، زندگی در چند استان ایران را مختل کرده است. ارتباط بسیاری روستاهای فارس، کردستان، بوشهر، آذربایجان شرقی و غربی با بیرون گسسته شده و خطر طغیان رودخانه‌ها و شکسته شدن دو سد بالاست.

خشکسالی در روستای “آزادی” و “تپه‌کنیز” از توابع شهرستان زابل به علت خشک شدن دریاچه هامون. به گزارش خبرگزاری “مهر” بسیاری از اهالی این روستاها به دلیل فقر و بیکاری مجبور به مهاجرت به شهرها و روستاهای اطراف شده‌اند.

بارش برف بسیاری از مناطق کردستان در ایران را سفیدپوش کرده است.

بارش شدید باران در شهرستان داراب استان فارس باعث طغیان رودخانه‌‌ها شده است.

بارش شدید باران در شهرستان فسا باعث تخریب برخی منازل مسکونی شده است.

نمایشگاه خودرو در تهران.

فرش‌بافی ترکمن‌ها در خراسان شمالی.

روز ولنتاین و کودکان کار در تهران.

به گزارش خبرگزاری “میزان”، ساختمان “پاساژ آزاد” معروف به “دراکولا” در خیابان جمهوری در وضعیت خطرناکی به سر می‌برد. بنا به این گزارش وضعیت این ساختمان هم‌چون ساختمان پلاسکو که چندی پیش آتش گرفت و فرو ریخت، ناایمن است.

یک روز بارانی در تهران.

بازی کودکان در ساحل بندرعباس

بازی کودکان در ساحل بندرعباس.

دختر بندری

حضور گردشگران در جزیره قشم.

دختر جنوبی - جزیره هنگام - ایران

اهالی جزیره هنگام در خلیج فارس.

به گزارش خبرگزاری “ایسنا” در جنوب شهر کرمان محله‌هایی وجود دارد که کوچه و خیابان‌ها در زمستان پر از گل و لای‌‌اند و در گرمای تابستان بوی تعفن می‌دهند، گویی بهداشت در آنجا معنایی ندارد. تمامی این خانه‌ها غیراستاندارد، بدون گاز و آب آشامیدنی هستند.

میترا حجازی‌پور، سارا خادم‌الشریعه

میترا حجازی‌پور، سارا خادم‌الشریعه و آتوسا پورکاشیان با شکست مقابل حریفان خود از مسابقات شطرنج قهرمانی زنان که در ایران برگزار می‌شود، حذف شدند.

تخریب بستر سپیدرود گیلان با برداشت بی‌رویۀ شن و ماسه.

تیوپ‌سواری

“تیوپ‌سواری” در ارتفاعات خراسان شمالی.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از ولنتاین کودکان کار تا ناکامی زنان شطرنج‌باز ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..