تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرانسه خواهان شفافیت موضع ترامپ نسبت به اتحادیه اروپا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «ژان مارک آیرو» وزیر امور خارجه فرانسه روز شنبه اعلام کرد که با توجه به حمایت پیشین «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا- برگزیت- «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا لازم است که در دیدار روز دوشنبه خود با مقامات اروپایی در «بروکسل»، موضع واشنگتن را نسبت به اتحادیه اروپا روشن سازد.

«ژان مارک آیرو» وزیر امورخارجه فرانسه در اینباره گفت که «من نمی خواهم مقاصد و نیات معاون رئیس جمهور آمریکا را مورد پیش داوری قرار دهم.. [با این حال] امیدوارم که پاسخی روشن دریافت کنیم،‌ زیرا دونالد ترامپ گفته است که از برگزیت بسیار خوشحال است و اینکه این روند ادامه دار است. بنابراین ما در انتظار دریافت توضیحات بیشتر هستیم».

گفتنی است که مایک پنس قرار است روز دوشنبه به «بروکسل» پایتخت بلژیک سفر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرانسه خواهان شفافیت موضع ترامپ نسبت به اتحادیه اروپا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..