تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین و قدیمی ترین سلاح جنگی چه بود+ تصاویر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شمشیربرخلاف نیزه از اولین سلاح هایی است که انسان ها تنها برای قتل از آن استفاده می کردند. 

از آغاز سال 3500 پیش از میلاد، انسان ها به شکل تصادفی به توانائی خود در تراشیدن فلزات و ترکیب آن با قلع پی بردند و نخستین سلاح بشر را ساختند.

گزارش ها حاکیست؛ نخستین شمشیر تاریخ که مربوط به سال 3500 پیش از میلاد بود، در ترکیه پیدا شد و در حدود 45 تا 60 متر طول داشت، اما قدیمی ترین شمشیر پادشاهی، متعلق به توت عنخ آمون، یکی از سلاطین مصر باستان بود. 

ساخت شمشیر در مقایسه با دیگر صنایع، رونق کمی در سراسر دنیا داشت، اما به تدریج به کشورهای حوزه دریای مدیترانه و دیگر کشورها وارد گردید.

در این میان شمشیرهای دمشقی، از شهرت بسیاری در دنیا برخوردار است و از معروف ترین شمشیرهای دشمقی که پادشاهان و فرماندهان از آن استفاده می کردند می توان به شمشیر عمربن عبدالعزیز، هشام بن عبدالملک، سلطان منصور قلاوون اشاره کرد. 

اولین و قدیمی ترین سلاح جنگی چه بود+ تصاویر اولین و قدیمی ترین سلاح جنگی چه بود+ تصاویر

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین و قدیمی ترین سلاح جنگی چه بود+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..