تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جراح مغز و اعصاب معروف به اتهام خطای پزشکی در یکقدمی حبس ابد قرار دارد! + عکس

روز نو :

جراح مغز و اعصاب معروف، اهل شهر دالاس درامریکا، به اتهام دست کم 2 خطای پزشکی منجر به مرگ و 4 مورد ایجاد نقص عضو در بیمارانش در یکقدمی حبس ابد قرار دارد.

 


به گزارش منابع خبری، «کریستوفر دانتش» 44 ساله متهم است در فاصله سال‌های 2012 تا 2013 با خطای جبران‌ناپذیر در جریان عمل‌های جراحی، مرگ دست کم دو نفر از بیمارانش را رقم زده و با قرار دادن نادرست پیچ و پلاک در ستون فقرات یک بیمار، جاگذاشتن اسفنج در بدن بیماری دیگر، بریدن رگ اصلی یک مصدوم و جراحی بخش اشتباهی در ستون فقرات یک زن باعث ایجاد نقص عضو و حتی فلج کامل بیماران شده است. هیأت منصفه دادگاه «دالاس کانتی» پس از بررسی این مدارک با اعلام اینکه ابزار پزشکی در دستان این جراح مانند سلاحی مرگبار برای بیماران بوده است، او را بی‌مسئولیت خوانده و مجازات حبس ابد را نیز برای او در نظر دارند.


براساس اسناد پرونده، این جراح در سال 2011 در ایمیلی به نامزدش اعلام کرده که قصد دارد یک قاتل خونسرد شود که با دستگیری او و لو رفتن این ایمیل، برخی کارشناس‌ها این جراحی‌ها را بخشی از نقشه شومش می‌دانند. بعضی هم معتقدند این یک شوخی بین زن و مرد جوان بوده است. در صورت اثبات جرایم پزشک جراح، او به احتمال فراوان به حبس ابد محکوم می‌شود. تاکنون 15 بیمار از این جراح شکایت کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جراح مغز و اعصاب معروف به اتهام خطای پزشکی در یکقدمی حبس ابد قرار دارد! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..