تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جبران خسارت‌های سیل به واحدهای صنعتی استان بوشهر پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهراز واحد های تولیدی مستقر در ناحیه صنعتی بنه گز که در سیل اخیر دچار آسیب و زیان شده بودند بازدید و مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی و تصمیم گیری قرار داد.

سید حسین حسینی محمدی با اتفاق برخی از مسئولین شهرستان تنگستان ضمن بازدید میدانی از حوادث وارد شده افزود: برنامه ریزی لازم برای تهیه گزارش از خسارت های وارد شده به همراه مستندات مربوطه در حال انجام است.

حسینی محمدی تصریح کرد: تلاش خود را در راستای پیگیری مستمر از مسئولین مربوطه به‌منظور جبران خسارت‌های وارد شده به واحدهای صنعتی به‌صورت جدی دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوبی برسیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جبران خسارت‌های سیل به واحدهای صنعتی استان بوشهر پیگیری می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..