تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۸ دستگاه خودرو سواری شوتی در جاده‌های تنگستان توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی گفت: در اجرای مصوبات قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تدابیر فرماندهی انتظامی استان در برخورد قاطع با جرائم سازمان یافته و از آنجا که قاچاق کالا با استفاده از خودروهای شوتی در حجم گسترده و به صورت باندی و سازمان یافته در حال انجام بود، با به‌کارگیری ۱۵ تیم ویژه از ماموران پلیس آگاهی و سایر یگان های انتظامی، طرح مبارزه با باندهای قاچاق کالا و توقیف خودروهای سواری ویژه حمل کالای قاچاق در یک هفته گذشته اجرا شد.

وی افزود: ماموران پلیس با استقرار ایستگاه بازرسی موقت در محورهای مواصلاتی و استفاده از وسایل بازدارنده و رعایت جوانب احتیاط ۳۸ دستگاه خودرو سواری حامل انواع کالای قاچاق را شامل پارچه، برنج، لوازم ارایشی، نوشیدنی بادام زمبنی فاقد مدارک گمرکی را متوقف و اعمال قانون کردند.

سرهنگ سهرابی با اشاره به ارزش دو میلیارد ۴۸۰ میلیون ریالی کالاهای قاچاق متوقف شده عنوان داشت: تا رسیدن به شرایط مطلوب این طرح حداقل سه مرحله در طول هفته با جدیت بیشتر در محورهای مختلف شهرستان اجرا خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۸ دستگاه خودرو سواری شوتی در جاده‌های تنگستان توقیف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..