تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشایی راه‌های مواصلاتی در استان بوشهر ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا علم شنبه‌شب در حاشیه بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه‌های استان بوشهر اظهار داشت: بر اثر باندگی‌های شدید، برخی از محورهای مواصلاتی استان بوشهر دچار آسیب شدند و برخی از محورها مسدود شد.

وی از ادامه پیگیری و تلاش برای بازگشایی راه‌های مواصلاتی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: برخی از محورها همچنان مسدود است که تلاش می‌شود با فروکش شدن آب‌ها این محورها باز شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: در استان بوشهر ۳۵ گروه راهداری با ۲۱۶ نیرو مشغول به فعالیت و ارائه خدمات در این حوزه هستند.

علم تصریح کرد: ۱۱۵ دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین، در جاده‌های استان بوشهر حضور دارند تا مشکلات پیش آمده بر اثر سیل را برطرف کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشایی راه‌های مواصلاتی در استان بوشهر ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..