تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پرواز بر فراز آشیانه فاخته» در رادیو تهران

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رمان مشهور نویسنده آمریکایی کن کیسی که در ایران با عنوان «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» ترجمه شده، با صدای بهروز رضوی در رادیو تهران روایت می‌شود.

محمدباقر رضایی متن این رمان را برای رادیو تنظیم کرده که تا جمعه ششم اسفند در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران خوانده خواهد شد.
 
این رمان را سعید باستانی ترجمه کرده و عنوان اصلی آن «یکی از روی آشیانه فاخته پرید» است. فیلم سینمایی این رمان به کارگردانی میلوش فورمن و بازی جک نیکلسون در ایران با عنوان «دیوانه از قفس پرید» نمایش داده شده است.
 
ماجرای این رمان در یک بیمارستان روانی که دیکتاتوری محض در آن برقرار کرده اند، می گذرد و قصد نویسنده از این تمثیل، انتقاد از قوانین خشن و مقررات سخت گیرانه مسئولان بیمارستان برای محدود کردن بیمارانی است که ناخواسته به آن مکان رانده شده اند.
 
رمان «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» که یکی از صد رمان برجسته ادبیات جهان شناخته شده که در هفت قسمت ۲۰ دقیقه ای از امشب ساعت ۲۳:۳۰ با تهیه کنندگی رضا قربانی تقدیم علاقه مندان شنیدن رمان های برتر جهان خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پرواز بر فراز آشیانه فاخته» در رادیو تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..