تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب سراینده سرود «ای ایران» منتشر شد

کتاب سراینده سرود «ای ایران» منتشر شد

فرهنگ > کتاب - کتاب «مرز پرگهر»، درباره زندگی و آثار دکتر حسین گل‌گلاب، سراینده سرود «ای ایران» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «مرز پرگهر»، با 80 عکس دیده نشده از روح‌الله خالقی، کلنل وزیری، بنان، ابوالحسن صبا، حسین گل‌گلاب، عبدالعلی وزیری و یحیی معتمد وزیری (مشهور به نوذر در برنامه گلها) و مقدمه بانو سیمین بهبهانی منتشر شد.

در بخشی از متن این کتاب که به قیمت 50 هزارتومان عرضه شده، آمده است: «دلیل موفقیت «گل‌گلاب»ها، صرفا بهره‌گیری از تجربیات زبان شناسی و تئوریک نیست، بلکه عنایت بسیاری از اعضای فرهنگستان‌های پیشین، به انواع هنر، به ویژه هنر موسیقی و ترانه و تصنیف، برای درک درست زبان و لهجه‌های اقوام این سرزمین گسترده، قابل تامل است.»

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب سراینده سرود «ای ایران» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..