تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقویم نجاتگر هلال احمر رونمایی می شود

خبرگزاری بسیج: مراسم یادبود و جشن امضاء و رونمایی از تقویم نجاتگر هلال احمر برگزار می شود.

محمد مهدی خرمیان، معاون فرهنگی واحد فراهم آوری اعضای پیوندی و نسوج دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اعلام این خبر گفت: مراسم یادبود و جشن امضاء و رونمایی از تقویم نجاتگر هلال احمر، زنده یاد محمد حسن قربی که با بخشش اعضای خود، جان هموطنانش را از مرگ نجات داد روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه به همت واحد فراهم آوری اعضای پیوندی و نسوج دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مشارکت سازمان هلال احمر برگزار می شود.

 این مراسم چهارم اسفند ماه از ساعت 10 تا 12 در ساختمان هلال احمر واقع در: خیابان ولیعصر، خیابان شهید رشید یاسمی، جنب بیمارستان خاتم الانبیاء،ساختمان هلال احمر، طبقه دوم برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقویم نجاتگر هلال احمر رونمایی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..