تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرآن آموزان مدارس «سفیران بهشت» به مشهد اعزام شدند

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه از اعزام قرآن آموزان مدارس تخصصی حفظ کل قرآن «سفیران بهشت» به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، مجتبی عزیزی، رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: پس از حفظ 15 جزء از قرآن کریم و به شکرانه این توفیق الهی؛ قرآن آموزان مدارس تخصصی دخترانه و پسرانه بهشت روستاهای زیبای ده عرب و صفی آباد ابرکوه به شوق زیارت ثامن الحجج (ع)، به مشهد مقدس اعزام شدند.
عزیزی افزود: مدارس دخترانه و پسرانه سفیران بهشت از جمله مراکز تخصصی وابسته به این بنیاد است که در دوسال گذشته موفق به تربیت 50 حافظ قرآن شده و در سال جاری نیز 25 قرآن آموز در آن مشغول به حفظ کل قرآن هستند.
وی ادامه داد: در این مدارس علاوه بر قرآن آموزان ابرکوهی، قرآن آموزانی از شهرهای شهرکرد، شیراز، اقلید، بافق، یزد، مهریز، زارچ و... در آن حضور دارند که بر اساس برنامه زمانبندی، تا پایان تیر 96 ان شاءالله موفق به حفظ کل قرآن کریم خواهند شد.
منبع: بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرآن آموزان مدارس «سفیران بهشت» به مشهد اعزام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..