تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرواز بالگرد لار برای خدمت رسانی به سیل زدگان

پرواز بالگرد لار برای خدمت رسانی به سیل زدگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور ، پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور امروز در بازدید از مناطق سیل زده فارس اظهار داشت: با مساعدت شدن شرایط جوی ،بالگرد لار در بیست و نهمین پرواز خود برای خدمت رسانی به مصدومین و حادثه دیدگان در این منطقه به زمین نشست.
 
وی افزود: اولین ماموریت اورژانس هوایی لارستان در ساعت 15:51 طی تماس از واحد EOC شیراز و درخواست بالگرد، برای خدمت رسانی به مادر باردار که پس NVD دچار DIC و هایپرتنشن شده بود به بیمارستان نمازی شیراز به پرواز درآمد.
 
سرپرست اورژانس کشور تصریح کرد: در ادامه عملیات‌ها ، بالگردهای اورژانس نیز با پرواز در مناطق سیل‌زده مشغول ارزیابی تهدیدات سلامتی و خسارات و همچنین امدادرسانی هستند.  
 
انتهای پیام /ت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرواز بالگرد لار برای خدمت رسانی به سیل زدگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..