تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از گلکسی اس 8 با قاب شفاف فاش شد

ایوان بلس امروز تصویری منتشر کرده است که در آن می‌توان گلکسی اس 8 و ال‌جی جی 6 را با قاب شفاف مشاهده کرد.

گلکسی اس 8 از محصولاتی است که در طول چند هفته گذشته شایعات فراوانی در مورد آن منتشر شده است و این‌گونه که به نظر می‌رسد، شایعات در مورد پرچم‌دار آینده کمپانی سامسونگ حداقل تا زمان معرفی آن خاتمه نخواهد یافت.

امروز افشاگر معروف، ایوان بلس، در توییتر خود تصویری منتشر کرده است که می‌توان گلکسی اس را به همراه قاب شفاف مشاهده کرد.

به‌ لطف شایعات و گزارش‌های قبلی، اطلاعات زیادی در مورد گلکسی اس 8 در اختیار داریم و تصویری که ایوان بلس منتشر کرده است، با وجود اینکه تصاویر و اطلاعات قبلی را بار دیگر تأیید می‌کند؛ اطلاعات جدیدی در اختیارمان قرار نمی‌دهد. تنها می‌توان به این نکته اشاره کرد که لوگوی سامسونگ از بالای گوشی حذف شده است تا فضای بیشتری به نمایشگر اختصاص یابد و این اقدام کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

اسکنر اثر انگشت در پشت گلکسی اس 8 قرار دارد و دکمه سومی را می‌توان در سمت چپ گوشی مشاهده کرد که طبق شایعات قبلی متعلق به دستیار هوشمند بیکسبی است.

علاوه بر این جزئیات، می‌توان به وجود لبه‌های منحنی اشاره کرد که گلکسی اس 8 را از گلکسی اس 7 که لبه‌های فلت داشت، متمایز می‌سازد.

تصویری که بلس منتشر کرده است، گوشی ال‌جی جی 6 را نیز نشان می‌دهد که زیر گلکسی اس 8 قرار دارد. از نظر طراحی می‌توان گفت ال‌جی تغییرات گسترده‌ای در پرچم‌دار آینده‌اش اعمال کرده است که می‌توان به حذف قابلیت باتری قابل جداسازی اشاره کرد. همچنین در گزارش‌ها آمده است که ترکیب دوربین دوگانه‌ای که در پشت ال‌جی جی 6 استفاده شده است، کیفیتی به‌مراتب بهتر از ال‌جی جی 5 خواهد داشت.

تصویر گلکسی اس 8




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از گلکسی اس 8 با قاب شفاف فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..