تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات ضد دولتی در اردن در اعتراض به تورم

کد خبر: ۴۸۲۸۱۶

۵۶  بازدید

هزاران نفر از مردم استان الکرک اردن امروز در اعتراض به تورم تظاهرات کرده و انحلال دولت «هانی الملقی» را خواستار شدند.

خبرگزاری فارس: تظاهرات‌کنندگان در استان الکرک همبستگی خود با «صداح الحباشنه» نماینده پارلمان و دیگر نمایندگانی که به تورم و افزایش قیمت کالاها اعتراض کرده بودند، اعلام کردند.

خبرگزاری «عمون» اردن گزارش داد که تظاهرات‌کنندگان برکناری دولت هانی الملقی و لغو تمامی مصوبات اخیر دولت و استفاده از پول مردم برای حل مشکلات اقتصادی را خواستار شدند.

همچنین صداح الحباشنه در این تظاهرات طی سخنانی دولت الملقی را به فساد متهم کرد که از حل‌وفصل مشکلات حقیقی شهروندان ناتوان است.

وی همچنین به چندین راه‌حل پیشنهادی از جمله انحلال موسسات مستقل و یا ادغام آنها اشاره کرد و گفت که سالانه یک میلیارد و 300 میلیون دلار از بودجه دولت صرف این موسسات می‌شود.

همچنین تعدادی از نمایندگان پارلمان و نمایندگان گروه‌های محلی و شهروندان با ایراد نطقی در این تظاهرات اقدامات دولت را محکوم کرده و گفتند که برنامه‌های دولت باعث فقیر شدن شهروندان شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات ضد دولتی در اردن در اعتراض به تورم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..