تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات بارداری زنان، راهکار طب سوزنی

در یک بارداری نرمال معمولا نباید زن باردار ضعیف شود حتی سلامت او در دوران بارداری اصلاح می‌شود.

در یک بارداری نرمال معمولا نباید زن باردار ضعیف شود حتی سلامت او در دوران بارداری اصلاح می شود . چون در این دوران (دوران بارداری) بیماری های آسم و سردردهای میگرنی بهبود می یابند یا حداقل نسبت به قبل از این دوران بهتر می شوند . انرژی زن باردار به طرف رشد جنین تغییر جهت می دهد . یعنی انرژی خون و کلیه متوجه رشد جنین می شود . در عین حال دوره پریود قطع گردیده و این امر ، به نفع مادر است تا بتواند انرژی خود را معطوف به رشد جنین نماید.

در زنان و مردان ، مدارهای Ren و مدار Chong جهت اعمال جنسی بسیار مهم می باشند و ارگان کلیه در اینجا نقش کلیدی ایفا می کند .طب سوزنی به علت عدم استفاده از داروهای شیمایی ، سالم ترین روش درمانی در دوران بارداری (در بعضی از ماههای بارداری) می باشد و در ناخوشی صبحگاهی (Morning Sickness) تهوع و علائم دیگر حاملگی یکی از بهترین روشهایی است که در ماههای اول بارداری بکار می رود . چون تهوع بارداری (Morning Sickness) یا ناخوشی صبحگاهی معمولا در اویل بارداری به وجود می آید که با روش طب سوزنی بسیار موثر و قابل درمان است. در افسردگی پس از زایمان هم ، یکی از روشهای درمان ، می تواند طب سوزنی باشد که در آن بیمار تحت درمان طب سوزنی قرار می گیرد و بسیار خوب کنترل می شود . مادران کلا بعد از زایمان به علت خونریزی فراوان در حین زایمان و روزهای پس از زایمان ، دچار کمبود خون می گردند و این خونریزی نقش بسزایی در ایجاد افسردگی پس از زایمان دارد.

در اینجا نقش قلب که خواستگاه روح در طب سوزنی است بسیار مهم می باشد . وقتی کمبود خون در قلب ایجاد می شود ، خواستگاه روح ضعیف شده و بیمار به دنبال آن دچار افسردگی و اضطراب می گردد . و علائم همراه بی خوابی و خستگی نیز به دنبال دارد .ترس بر مادر غلبه کرده و تمایلات جنسی اش را از دست می دهد . احساس گناه و عصبانیت می کند .معمولا هر چه سن بارداری بالاتر می رود طب سوزنی با احتیاط بیشتری انجام می شود ، به ویژه در سه ماه سوم بعضی از نقاط طب سوزنی را نباید استفاده کرد چون گاهی می تواند باعث سقط جنین گردد که این نقاط مشخص می باشند و فرد درمانگر نقاط بی خطر را به خوبی می تواند استفاده نماید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات بارداری زنان، راهکار طب سوزنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..