تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح نظارت بربازار در استان

400 بازرس در طرح نوروزی بر بازار کهگیلویه و بویراحمد نظارت می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه این طرح از فردا آغاز و تا 15 فروردین 96 ادامه دارد گفت: پایش بازار کالا و خدمات و برخورد با متخلفان از اهداف این طرح مهم نظارتی است.
داریوش دیودیده افزود: در این طرح بر قیمت و چگونگی عرضه کالا شامل البسه،پوشاک،میدان‌های میوه و تره‌ بار و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نظارت می شود.
وی همچنین نظارت بر خدمات شرکت‌های مسافربری، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین ‌شهری را از جمله اقدامات این طرح عنوان کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از برپایی نمایشگاه‌های بهاره و فروش‌های فوق‌العاده در استان خبر داد و گفت: تخفیف 10 تا 15 درصدی، ارائه کالاهای با کیفیت،
تعدیل قیمت‌ها و تأمین مایحتاج موردنیاز مردم استان از مزیت های این نمایشگاه ها است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح نظارت بربازار در استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..