تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونگی استاند به حدیث در حوزه علوم انسانی بررسی می‎شود

گروه اجتماعی: نشست علمی با موضوع استناد به حدیث در حوزه علوم انسانی در قم برگزار می‎شود

این نشست علمی به همت انجمن حدیث حوزه و مرکز تخصصی حدیث حوزه علمیه و انجمن علمی دانش پژوهان حدیث مجتمع امام خمینی(ره) برگزار می‎شود.

در این نشست علمی نیز حجج اسلام والمسلمین دکتر حمید جزایری و دکتر مهدی مهریزی به عنوان سخنران و ارایه دهنده به ایراد کلام می‎پردازند و دبیری این نشست را نیز حجت‎الاسلام والمسلمین مرتضی فدایی به عهده دارد.

گفتنی است این نشست علمی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت 15 تا 17 در تالار شهید صدر مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار می‎شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونگی استاند به حدیث در حوزه علوم انسانی بررسی می‎شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..