تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم مستند « شبیه خودش» رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی، حسن میلانی با اعلام این خبر گفت: فیلم مستند « شبیه خودش» روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه سال جاری راس ساعت ۱۶ در محل تالار اجتماعات ساختمان مرکزی شهرداری تبریز واقع در ابوریحان رونمایی می شود.

وی ادامه داد: این فیلم به تهیه کنندگی حوزه هنری استان و به کارگردانی سید محمد امین بهکار تولید شده است.

میلانی آیین رونمایی فوق توسط حوزه هنری استان و با همکاری روابط عمومی شهرداری تبریز و اداره کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی برگزار می شود و شرکت برای عمومی در این آیین آزاد است.

وی اضافه نمود: در آیین رونمایی از فیلم مستند « شبیه خودش» حاج مهدی خادم آذریان و مهدی لیثی مداحی خواهند کرد و همچنین حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا نظری به سخنرانی می پردازند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی خانواده های شهدای مدافع حرم تبریز در آیین فوق حضور می یابند.

وی در خصوص عوامل این فیلم گفت: فیلم مستند « شبیه خودش» به نویسندگی و تدوین گری سید محمد امین بهکار می باشد و فاطمه رشتبریان؛ دستیار کارگردان، سید محمد امین بهکار و میلاد زاده باقر؛ گروه تصویربرداری، زهرا میرزا محمدی؛ صدابردار، مرضیه افشان؛ مدیر صحنه و ریحانه پرتوی به عنوان منشی صحنه در این فیلم همکاری داشته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم مستند « شبیه خودش» رونمایی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..