تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب پروانه مغرور توسط کم‌سن‌ترین مؤلف بنابی منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب پروانه مغرور به نویسندگی الهه میرزایی و تصویرگری زهرا جهان مهین توسط انتشارات پارلاق قلم منتشر شد.

بر اساس این گزارش، کتاب "پروانه مغرور"  در دوازده صفحه خشتی با تیراژ یک هزار نسخه با قیمت سی هزار ریال منتشر شد.

شایان ذکر است پروانه مغرور کتابی است زیبا که در آن نویسنده به توصیف زیبایی های خلقت پرداخته و با به تصویر کشیدن زندگی حیوانات در کنار هم در یک مزرعه آفتاب گردان غرور و تکبر یک پروانه را که مانع دیده شدن زیبایی او  در مزرعه شده پرداخته است. چیزی که این داستان را بسیار مهم کرده مهارت شناختی نویسنده کوچک کتاب در خیال پردازی و تصویر سازی زندگی حیوانات و شخصیت پردازی آنها بوده است.

لازم به ذکر است الهه میرزایی متولد پانزدهم بهمن ماه ۱۳۸۱ در شهرستان بناب است.

گفتنی است کتاب "پروانه مغرور" رتبه ی اول منطقه ای را در مسابقات فرهنگی و هنری ۱۳۹۴ به خود اختصاص داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب پروانه مغرور توسط کم‌سن‌ترین مؤلف بنابی منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..