تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی فروش ۳۰۰ میلیون گوشی مجهز به دوربین دوگانه در سال ۲۰۱۷

پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۲۰۱۷ حدود ۳۰۰ میلیون دستگاه گوشی‌ مجهز به دوربین دوگانه فروخته شود که نسبت به سال قبل، افزایش ۴۰۰ درصدی نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش نشریات کره‌ای، هر دو شرکت LG Innotek و Samsung Electro-mechanics (که به ترتیب زیرمجموعه‌ شرکت‌های ال‌جی و سامسونگ هستند) در حال حاضر به لطف افزایش تقاضای جهانی برای گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم دوربین‌ دوگانه با افزایش سود همراه هستند. ال‌جی اینوتک در حال حاضر تنها تأمین‌کننده‌ی دوربین‌ برای خط تولید گوشی آیفون شرکت اپل است که باعث شد این شرکت رکورد کسب سود از یک دوره مالی را بشکند و به سود عملیاتی ۱۰۳ میلیون دلاری در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ دست یابد. با توجه به اینکه این شرکت تأمین‌کننده دوربین دوگانه ال‌جی G6 نیز خواهد بود، انتظار می‌رود این تولیدکننده قطعات، عملکرد مالی فوق‌العاده خود را در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ نیز ادامه دهد. 

این در حالی است که رقیب محلی این شرکت یعنی سامسونگ الکترو-مکانیکس دوره‌ی سه‌ماهه‌ی مالی سختی گذرانده است و به خاطر توقف فروش گلکسی نوت ۷ با زیان عملیاتی مواجه بوده است. با این حال این شرکت زیرمجموعه‌ی سامسونگ، اکنون منتظر فرصت‌های جدیدی است؛ چرا که بنا بر عقیده‌ی تحلیلگران صنعت، بسیاری از مشتری‌های چینی این شرکت به دنبال استفاده از سیستم دوربین دوگانه‌ی این کمپانی در محصولات آینده خود هستند. بر اساس گزارش‌هایی جدید، سامسونگ الکترو-مکانیکس در حال مذاکره با شرکت‌هایی نظیر اوپو، هواوی و ویوو است. ضمنا این شرکت از سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶ در حال تأمین سیستم دوربین دوگانه برای شرکت‌های شیائومی و LeEco است. به عقیده‌ی تحلیلگران اقتصادی، این تقاضا فروش سامسونگ الکترو-مکانیکس در چین را به رقمی بالغ بر ۵۶۰ میلیون دلار خواهد رساند که نسبت به سال ۲۰۱۶ با رشد ۱۰۸ درصدی همراه خواهد بود. در سطح جهانی، انتظار می‌رود فروش دوربین این شرکت در طول سال جاری میلادی از مرز ۲ میلیارد دلار عبور کند که نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۶.۹ درصدی نشان می‌دهد. 

دیگر تولیدکنندگان تجهیزات نیز با توجه به این واقعیت که سیستم‌ دوربین دوگانه سبب بهبود کیفیت عکس‌برداری گوشی‌ها می‌شود، به‌احتمال زیاد به سمت این سیستم جذب خواهند شد. این پیش‌بینی مهر تأییدی بر شایعه‌ی رشد استفاده‌ی تولیدکنندگان گوشی، از سیستم دوربین دوگانه در سال ۲۰۱۷ است. حتی بر اساس شایعات، به نظر می‌رسد ال‌جی V30 از دو سیستم دوربین دوگانه (هم در جلو و هم در پشت گوشی) بهره می‌برد.

نظر شما درباره‌ی به‌کارگیری سیستم دوربین دوگانه در گوشی‌ها چیست؟ آیا به‌راستی استفاده از دوربین دوگانه برای افزایش کیفیت عکس‌برداری ضروری است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی فروش ۳۰۰ میلیون گوشی مجهز به دوربین دوگانه در سال ۲۰۱۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..