تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل مرد 29 ساله با چاقو پس از دعوا +تصاویر

قتل مرد 29 ساله با چاقو پس از دعوا +تصاویر

بر اساس گزارش پلیس، روز شنبه گزارش‌هایی مبنی بر دعوای چند نفر از شهروندان در جاده واتسون سیدنی غربی به اداره پلیس استرالیا شد و زمانی که این نیروها خود را به صحنه حادثه رساندند، یک مرد 29 ساله ایرلندی را در مسیر پارکینگ خانه‌اش در حالیکه از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، پیدا کردند.

قتل مرد 29 ساله با چاقو پس از دعوا +تصاویر

بر اساس این گزارش، بعد از اینکه نیروهای اورژانس هم خود را به محل حادثه رساندند، این مرد در شرایط وخیمی قرار داشت و تلاش‌های این مأموران هم کارساز نبود و مرد ایرلندی جان خود را در محل حادثه از دست داد.

قتل مرد 29 ساله با چاقو پس از دعوا +تصاویر

گفتنی است؛ نیروهای پلیس یک زن 25 ساله ایربندی و یک مرد 36 ساله استرالیایی را به عنوان مظنونین این پرونده بازداشت کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل مرد 29 ساله با چاقو پس از دعوا +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..