تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی مدارس این استان ها فردا یکشنبه ۱ اسفند ۹۵

تعطیلی مدارس این استان ها فردا یکشنبه ۱ اسفند ۹۵

بارش برف و باران در طول فصل زمستان ۹۵ نعطیل شدن مدارس برخی استان ها را در بر داشته باشد. در این مقاله از پورتال وهاران برای شما از تعطیل شدن مارس برخی از استان ها کشور خبری را منتشر کرده ایم.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شنبه 30 بهمن 95 در این شهرها

جدیدترین خبر از تعطیل شدن مدارس برخی استان های کشور

فردا یکشنبه یکم اسفندماه مدارس برخی از استان ها به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر تعطیل اعلام شد.

تعطیلی مدارس گیلان

به دلیل بارش برف و سرمای هوا و یخبندان همه مقاطع تحصیلی شیفت صبح و عصر مدارس شهرهای آستانه اشرفیه، اطاقور، دیلمان، رحمت‌آباد و بلوکات، لشت‌نشا، کوچصفهان، سنگر، خمام، خشکبیجار، رشت، رودبنه، سیاهکل، عمارلو، لاهیجان فردا یکشنبه اول اسفند تعطیل است.

همچنین شیفت صبح و عصر مدارس ابتدایی شهرهای رودسر، کلاچای، رحیم‌آباد، لنگرود، کومله، رستم‌آباد، چابکسر، املش، شفت، فومن و تولمات فردا تعطیل است.

فردا همه ادارات استان باز است اما ممکن است با تاخیر شروع به کار کنند.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی

مدارس ابتدایی و متوسطه اول مشهد فردا یکشنبه در شیفت صبح تعطیل است. شهرستان‌های گلبهار، میان جلگه، احمدآباد، کدکن و کلات و قوچان و زبرخان و تربت جام و چناران و تایباد و باخزر و صالح آباد و خواف و فریمان در کلیه مقاطع تحصیلی شامل این مدارس می شوند.

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی مدارس این استان ها فردا یکشنبه ۱ اسفند ۹۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..