تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بحران در پروازهای "فرودگاه &am

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، پرواز 1034 ماهان به مقصد تهران از ساعت 12 ظهر هنوز در فرودگاه مشهد است و به مقصد تهران پرواز نکرده است.

یکی از مسافران این پرواز می‌گوید: این پرواز قرار بود دیروز ساعت 17 انجام شود که مسافران یک بار سوار هواپیما شوند که بعد از حضور 4 ساعته در هواپیما، پرواز کنسل شد و سپس ماهان اعلام کرد این پرواز امروز ساعت 12 انجام می‌شود که با تاخیر دو ساعته مسافران وارد هواپیما شدند و از ساعت 14 نیز تاکنون در پرواز هستند و یک بار هم هواپیما یخ‌زدایی شد اما خلبان گفت یخ‌زدایی به خوبی انجام نشده است!

وی می‌گوید: پس از 6 ساعت حضور مسافران در پرواز، درب هواپیما هم اکنون باز شده و تعدادی از مسافران حالشان وخیم بود که بنا به درخواست آنها و اعتراض مکرر درب باز شد و تعدادی از مسافران از پرواز انصراف داده‌اند.

وی ادامه می‌دهد: طبق اعلام سرمهماندار پرواز باید هواپیما مجدداً و برای دومین بار یخ زدایی شود که معلوم نیست تا چه ساعتی طول بکشد و هیچ زمان دقیقی را نمی‌توانند اعلام کنند و بعد از یخ زدایی پرواز به مقصد تهران انجام می‌شود.اکنون منتظر هستیم یخ زدایی مجدد انجام شود.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بحران در پروازهای "فرودگاه &am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..