تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابطه جنسی بیشرمانه زن و شوهر کنار عابر بانک و در خیابان! + عکس

رابطه جنسی بیشرمانه زن و شوهر کنار عابر بانک و در خیابان! + عکس

شهوت و بی بندوباری باعث شد زن و شوهر نتوانند میل جنسی خود را کنترل کنند و در کنار عابر بانک و خیابان و جلوی چشم عابران شهوت جنسی خود را با رابطه جنسی تخلیه کنند. رهگذران نیز از رابطه جنسی این زن و شوهر عکس سلفی گرفتند.

رابطه جنسی زن و شوهر در کنار خیابان و جلوی چشم رهگذران

همانطور که در تصاویر دیده می شود زن و شوهر اسپانیولی کنار خودپرداز بانکی در شهر Oviedo واقع در شمال ایالت گالیسیا اسپانیا کفش و جوراب و لباسهای خود را بیرون اورده و چند متر انطرفتر دست به حرکات بی شرمانه می زنند.افسر پلیس می گوید انها دقیقا روبروی ان لخت شده بودند.

رابطه جنسی بیشرمانه زن و شوهر کنار عابر بانک و در خیابان! + عکس

عکس از رابطه جنسی زن و شوهر کنار خیابان

نمی توان انرا اشتباه لحظه ای دانست.انها بدون اینکه متوجه شوند در اطرافشان چه می گذرد به کار خودشان سرگرم بودند هنگامی که افسر پلیس در را کوبید انها دستپاچه شدند و البته کار خاصی نتوانستند انجام دهند.یکی دیگر از افسران جلو رفت و با صدای درشتری به ایشان گفت:

بلند شوید و خودتان را جمع و جور کنید.بانک را با خانه اشتباه گرفتید.یکی دیگر از افسران سپس می گوید زن و شوهر خودشان را جمع و جور کردند و ما هم زیاد انها را تحت فشار قرار ندادیم و به راه خودشان رفتند.پس از چند لحظه سایت های اینترنتی پر شد از تصاویری که کاربران از ان صحنه به اشتراک گذاشته بودند.

18 فوریه 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابطه جنسی بیشرمانه زن و شوهر کنار عابر بانک و در خیابان! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..