تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین ویدیو جعبه گشایی کنسول نینتندو سوییچ از سوی یکی از کاربران منتشر شد

اولین ویدیو جعبه گشایی کنسول نینتندو سوییچ از سوی یکی از کاربران منتشر شد

اولین ویدیو جعبه گشایی کنسول مورد انتظار نینتندو سوییچ چندین هفته قبل از تاریخ عرضه آن و از سوی یکی از کاربران منتشر شد. برای اطلاع از جزئیات خبر و تماشای ویدیو با تک‌شات همراه باشید.

 

یکی از کاربرانی که کنسول نینتندو سوییچ را پیش‌خرید کرده بود، به تازگی و چندین هفته پیش از تاریخ رسمی عرضه، کنسول خود را دریافت کرده است. هنوز مشخص نیست که این اشتباه چگونه رخ داده، اما این کاربر برای اثبات صحبت‌های خود اولین ویدیو جعبه‌گشایی نینتندو سوییچ را منتشر کرد.

 

در این ویدیو شاهد تمامی محتویات داخل جعبه کنسول نینتندو سوییچ و شمایی از منوهای سیستمی این محصول هستیم. در ادامه می‌توانید اولین ویدیو جعبه گشایی کنسول نینتندو سوییچ را تماشا کنید.

 

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین ویدیو جعبه گشایی کنسول نینتندو سوییچ از سوی یکی از کاربران منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..