تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع مردم جلوی استانداری خوزستان ممنوع!

- فرماندهی انتظامی خوزستان در اطلاعیه ای با اشاره به بحران به وجود آمده در کلانشهر اهواز اعلام کرد: فرسودگی تجهیزات آب و برق و گستردگی سیستم های برق رسانی در سطح استان موجبات بروز مشکلات فنی در ارایه خدمات به مردم را بوجود آورده است که موجب ناراحتی روحی و روانی مردم شده است.

این اطلاعیه افزوده است: نیروی انتظامی که بخشی از پیکره مردم است ضمن قبول خواسته ها و اهتمام جدی از مسؤولان و مطالبه گری از مسئولان و انعکاس صدای مردم عزیز به رده های بالای مملکتی، به اطلاع مردم عزیز می رساند که بخش اعظم معایب و نواقص رفع شده و یا در حال رفع است.

فرماندهی انتظامی خوزستان در ادامه خاطرنشان کرده است: همانطور که می دانید امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان آیت الله موسوی جزایری به خواست قانونی و به حق مردم صحه گذاشته و در این ارتباط با سفرهای برخی مسئولان به استان و اقدامات مستمر استاندار خوزستان انتظار صبر و شکیبایی و دادن فرصت 15 الی 20 روزه به مسئولان برای رفع اشکالات در نگهداری و نظافت تمام مقرهای سطح استان که بالغ بر97 هزار عدد است و نصب نیروگاه ویژه در محل پمپاژ آب اهواز نیاز به زمان دارد.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: بدین وسیله اعلام می داریم از این تاریخ هرگونه راهپیمایی و تجمع بدون اخذ مجوز، غیر قانونی بوده و بعنوان نقض قانون با مسببان و متولیان و برپا کنندگان برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

لذا استدعا می شود برای جلوگیری از سوء استفاده، نسبت به پایان دادن این تجمعات اقدام لازم به عمل آید.


کلید واژه ها: استان - خوزستان - مردم - مسئولان - قانون - اطلاع - استاندار - نماینده ولی فقیه - نیروی انتظامی - تجمع - اهواز - غیر قانونی - راهپیمایی - امام جمعه - آیت الله - نیروگاه - انتظار - مشکلات - تاریخ - رسانی - موسوی - بحران - امام - جمعه - فقیه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع مردم جلوی استانداری خوزستان ممنوع!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..