تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح جشنواره علمی جابربن حیان در میرجاوه

ساعت: 20:14 منتشر شده در مورخ: 1395/11/30 شناسه خبر: 1042502

جشنواره علمی جابربن حیان در آموزشگاه سمیه شهرستان میرجاوه افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان میرجاوه در این باره اظهار کرد: هدف از اجرای این جشنواره، آشنایی دانش آموزان دوره ابتدایی با روش های انجام پروژه‌های علمی و پرورش روحیه تحقیق و جستجو در دانش آموزان است و در این جشنواره پروژه‌های علمی دانش‌آموزان در قالب نمایشگاه‌های علمی ارائه و داوری می‌شود.

محمدعلی میری افزود:بیش از 80 اثر علمی و دست سازه های دانش ‌آموزان ابتدایی شهرستان در جشنواره جابربن حیان به معرض نمایش گذاشته شده است و این جشنواره در سطوح آموزشگاهی ، منطقه ای ، استانی و کشوری برگزار می شود.

میری خاطر نشان کرد : تعداد چهار نفر ار انتخاب شدگان نهایی جشنواره جابربن حیان مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه خواهند یافت و با سایر شرکت کنندگان به رقابت می پردازند.

میری تاکید کرد: بسیاری از توانایی ها ، استعدادها و علاقه مندی های دانش آموزان در کلاس های معمولی نمود پیدا نمی کنند و  قابل شناخت و پرورش نیستند اما این جشنواره های علمی، فرصت مناسبی را برای شناسایی و تقویت استعدادهای دانش آموزان به وجود می آورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح جشنواره علمی جابربن حیان در میرجاوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..