تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه آزاداسلامی قاین دریایی از آب /عدم حضورمدیردانشگاه درشهر ومدیریت از راه دور+تصاویر

ساعت: 20:09 منتشر شده در مورخ: 1395/11/30 شناسه خبر: 1042504

رئیس دانشگاه آزاداسلامی قاین گفت:درحال حاضر با همکاری نیروهای شهرداری قاین مشکل آبگرفتگی دانشگاه آزادقاین برطرف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، بارندگی دوروز گذشته شهرستان قاینات وشکسته شدن بندها وسدهای خاکی باعث سرازیرشدن آبهای سطحی به سمت رودخانه های فصلی سطح شهر قاین شد.

یکی از این رودخانه های فصلی در مسیر دانشگاه آزاد قاین قرارداشت به طوری که از نیمه های شب گذشته براثر بارندگی وشکسته شدن بندها،آب باران به درون دانشگاه سرازیرشدوبه قسمت هایی از دانشگاه از جمله دانشکده علوم پرستاری رسید .

اگرچه درهمان شب به مسئولین دانشگاه اطلاع داده می شود اما براساس آخرین گزارشات رئیس دانشگاه آزادقاین که درشهرحضور نداشت مدیریت را به دیگر مسئولین دانشگاهی واگذار می کند تا یک فکر برای مسیرآب جمع شده دردانشگاه بردارند.

باتوجه به این که مسیر رودخانه شهرک فرمانداری در حاشیه دانشگاه آزادقراردارد لذا مسئولین مجبور به تخریب دیوار دانشگاه آزاد شده و آبهای روان را به سمت رودخانه شهرک فرمانداری هدایت کردند.

اسفرقی رئیس دانشگاه آزاداسلامی قاین در گفتگوی تلفنی با خبرنگار نسیم قائن  گفت: براساس گزارشات رسیده به ماوبا توجه به بارندگی شدید آب مسیر رودخانه به داخل دانشگاه سرازیرشده بود که با هماهنگی شهرداری قاین دیوار دانشگاه در قسمت روبه روی رودخانه تخریب شد.

وی همچنین از تعطیلی کلاس های دانشگاه به علت بسته شدن ورودی دانشگاه به علت آبگرفتگی دانشگاه خبرداد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگارنسیم قاین در خصوص  آسیب به سیستم گرمایشی خوابگاه دانشگاه گفت: این مشکل هم بلافاصله توسط همکاران ما مرتفع شد.

اسفرقی در پاسخ به سوال خبرنگارما که آیا درخصوص بارندگی واحتمال جاری شدن سیل نامه ای از مدیریت بحران شهرستان به دانشگاه ارسال نشده است گفت: تا پایان ساعت اداری دانشگاه آزاد درروز چهارشنبه دراین زمینه نامه ای به دست مانرسیده است وپنج شنبه هم دانشگاه تعطیل بوده است واگر نامه ای رسیده است من اطلاعی ندارم وماهم تصور نمی کردیم که بارانی به این شدت در شهرستان داشته باشیم که باعث جاری شدن سیل در این منطقه از شهر شود.

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه آزاداسلامی قاین دریایی از آب /عدم حضورمدیردانشگاه درشهر ومدیریت از راه دور+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..