تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامزدی معاون احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری، با هدف فرار از محاکمه؟

نامزدی معاون احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری، با هدف فرار از محاکمه؟

سیاست > انتخابات - 24 آنلاین نوشت:انتشار خبر قصد نامزدی حمیدبقایی برای ریاست جمهوری ، هر چند در برخی محافل رسانه ای اصولگرا ، به بازی جدید احمدی نژاد تعبیر شد، اما خنده و تمسخر فعالان رسانه ای بیشتری را برانگیخت.

در حالی که معاون احمدی نژاد می داند مصداق رجل سیاسی نیست و شورای نگهبان او را پشت در بررسی صلاحیتها متوقف خواهد کرد، تنها می تواند با یک هدف وارد فضای انتخابات شده باشد و آن، نزدیک شدن وی به محاکمه برای تخلفات خود در دولت پیشین است. به نظر می رسد او قصد دارد با حضور در انتخابات، به زعم خود حاشیه امن برای خویش ایجاد کند.

حمیدبقایی که مدتی را نیز در بازداشت به سر برده متهم اصلی واریز ۱۸میلیاردتومان از اموال بیت المال به حساب شخصی دانشگاه ایرانیان است که خودش و احمدی نژاد از موسسان آن بودند. هرچند مبلغ مذکور به بیت المال برگردانده شد ، اصل تخلف در دستگاه قضایی قابل رسیدگی است.

احتمال می رود وی تخلفات دیگری هم مرتکب شده باشد.

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامزدی معاون احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری، با هدف فرار از محاکمه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..