تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدارهای ظریف با وزرای خارجه نروژ، ایتالیا و رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس آلمان

وزارت امور خارجه، محمدجواد ظریف که برای شرکت در پنجاه و سومین اجلاس امنیتی مونیخ به آلمان سفر کرده است، عصر امروز - شنبه- در حاشیه این اجلاس و بطور جداگانه با وزرای خارجه نروژ و ایتالیا و رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس آلمان نیز دیدار و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه ایران همچنین در حاشیه این اجلاس به صورت جداگانه با برخی از همتایان خود از جمله «یوسف بن علوی» وزیر خارجه عمان، «بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلستان، «سرگئی لاوروف »وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه، «مولود چاووش اوغلو » وزیر خارجه ترکیه، «ژان مارک آیرو » وزیر خارجه فرانسه، «پاولو کلیمکین » وزیر خارجه اوکراین نیز دیدار و درباره توسعه مناسبات دوجانبه و مسائل و تحولات بین المللی گفت و گو کرد.

رایزنی های ظریف با وزرای دفاع سنگاپور و لبنان

محمدجواد ظریف در ادامه رایزنی های خود در مونیخ عصر امروز - شنبه - در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ به صورت جداگانه با «نگ انگ هن» وزیر دفاع سنگاپور و «یعقوب الصراف» وزیر دفاع لبنان نیز دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدارهای ظریف با وزرای خارجه نروژ، ایتالیا و رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..