تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت رابسون به ترکیب استقلال

کد خبر: ۴۸۲۷۴۹

۱۷۴۲  بازدید

مدافع برزیلی استقلال در بازی با الاهلی امارات در ترکیب این تیم قرار خواهد گرفت.

ورزش سه: مدافع برزیلی استقلال در بازی با الاهلی امارات در ترکیب این تیم قرار خواهد گرفت.

 رابسون جانواریو که به دلیل کارت زرد در دربی از بازی با ذوب آهن محروم شده بود، در بازی با الاهلی به ترکیب اصلی استقلال برخواهد گشت و جانشین مجید حسینی می شود. رابسون بعد از چند بازی نیمکت نشینی در بازی با صنعت نفت در هفته هجدهم لیگ برتر به ترکیب استقلال برگشت و آنقدر خوب کار کرد که به یکی از بهترین بازیکنان تیمش تبدیل شد.

حالا رابسون بعد از یک بازی غیبت در ترکیب اصلی دوباره در بازی با الاهلی زوج پادوانی را در خط دفاع استقلال تشکیل می دهد و منصوریان امیدوار است بتواند در این بازی هم از زوج برزیلی خود بهترین استفاده را بکند.

زوج رابسون- پادوانی یک ویژگی بارز دارد و آن هم این است که پادوانی در جمع کردن توپ های بلند تبحر دارد و رابسون هم به خوبی می تواند حملات روی زمین حریف را جمع کند و این دو بازیکن می توانند در کنار هم جلوی حملات خطرناک الاهلی را به خوبی بگیرند.

بازگشت رابسون به ترکیب استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت رابسون به ترکیب استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..