تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیوندای اکسنت 2018 معرفی شد؛ ظاهری جذاب‌تر و پیشرانه قوی‌تر

هیوندای از نسل جدید اکسنت، در نمایشگاه تورنتو رونمایی کرد. این خودرو با ظاهری متفاوت و پیشرانه‌ای بهبودیافته، اندکی سریع‌تر است.

سرانجام پرده‌ها کنار رفت و نسل پنجم هیوندای اکسنت با ظاهری کاملاً جدید در نمایشگاه خودروی تورنتو به نمایش درآمد.

هیوندای می‌گوید اکسنت جدید نسبت به نسل‌های پیشین خود بهبود یافته و از نظر ظاهری نیز کاملاً تغییر کرده است. برخی از اصلاحات مکانیکی در مدل جدید، آن را از خودروهای نسل قبل متمایز می‌سازد.

هیوندای در نسل جدید اکسنت از پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۳۲ اسب بخار و گشتاور ۱۶۱ نیوتن‌متر استفاده کرده است. این پیشرانه در مقایسه با مدل‌های قبلی ۴.۵ درصد گشتاور بیشتری در دور ۱۵۰۰ تولید می‌کند. به‌علاوه زمان رسیدن این خودرو به سرعت ۴۰ تا ۸۰ کیلومتر در ساعت، ۰.۲ ثانیه کاهش یافته است. اکسنت جدید می‌تواند ۱.۳ ثانیه زودتر به سرعت ۸۰ تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت برسد. به‌طور کلی، این مدل نسبت به نسل فعلی اکسنت اندکی سریع‌تر است.

هیوندای اکسنت 2018

در کنار این پیشرانه‌ی بهبودیافته، یک جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته یا خودکار (با توجه به انتخاب مشتری) قرار می‌گیرد. ترکیب رینگ‌های پیستون کم اصطکاک، ECU به‌روزرسانی‌ شده و واحد فشار سوخت متغیر، به کاهش ۷ درصدی مصرف سوخت این خودرو کمک کرده است.

هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ علاوه بر پیشرانه‌ی قدرتمند، از یک شاسی تقویت‌شده نیز بهره می‌برد. در این شاسی ناحیه‌ی جلو در آن بهبود یافته، ایربگ‌های جانبی جلو به‌روزرسانی‌ شده و فضا برای سرنشینان جلو نیز افزایش شده است. این خودرو همچنین مجهز به سیستم ترمز اضطراری خودکار و دوربین عقب است.

در داخل خودرو یک صفحه‌نمایش لمسی ۷ اینچی با قابلیت پشتیبانی از نرم‌افزارهای Apple CarPlay و Android Auto وجود دارد. امکان دادن فرمان صوتی، دو درگاه USB و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از ویژگی‌های دیگر سیستم صوتی اکسنت ۲۰۱۸ هستند.

هیوندای اکسنت 2018

ظاهر اکسنت ۲۰۱۸ از روبه‌رو در مقایسه با نسل کنونی کاملاً متفاوت است. چهره‌ی خندان خودرو به همراه چراغ‌های مه شکن منحنی در این مدل دیده نمی‌شود و در عوض خودرو از یک جلوپنجره‌ی خشن‌تر کرومی بهره می‌برد. چراغ‌های جلو و عقب نسبت به قبل واضح‌تر شده‌اند و کمک می‌کنند تا این سدان اقتصادی بیشتر به چشم آید.

هیوندای اکسنت 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیوندای اکسنت 2018 معرفی شد؛ ظاهری جذاب‌تر و پیشرانه قوی‌تر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..