تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل جدید پردازنده های گرافیکی انویدیا و ای ام دی در GDC 2017 معرفی می‌شوند

به نظر می‌رسد دو کمپانی اِی اِم دی و انویدیا در نظر دارند نسل جدید پردازنده‌های خود را در GDC 2017 با برگزاری مراسمی در روز ۱۰ اسفندماه رونمایی کنند.

ای ام دی نه‌تنها قصد دارد نسل جدید پردازنده‌های سری رایزن را در آینده‌ی نزدیک رونمایی کند، بلکه شواهد امر نشان می‌دهد که باید به‌زودی در انتظار پردازنده‌های گرافیکی سری وگا این کمپانی نیز باشیم. انتظار می‌رود نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی سری وگا در جریان نشستی هم‌زمان با کنفرانس توسعه‌‌دهندگان بازی ۲۰۱۷ که دهم اسفندماه برگزار خواهد شد، رونمایی شود. اما دهم اسفندماه تنها متعلق به ای ام دی نیست؛ چراکه انویدیا به‌عنوان رقیب این کمپانی در زمینه‌ی تولید پردازنده‌های گرافیکی نیز در نظر دارد مراسمی در همین روز برای رونمایی از پردازنده‌های گرافیکی خود برگزار کند.

 به گزارش Hot Hardware، انتظار می‌رود کنفرانس اِی اِم دی که با عنوان Capasaicin and Cream برگزار می‌شود، به ارائه‌ی اطلاعات جدید در رابطه با پردازنده‌های رایزن اختصاص داشته باشد و همچنین معماری پردازنده‌های جدید گرافیکی سری وگا را توصیف کند. Game-Debate نیز با اشاره به اعلام توییتری و همچنین ارسال دعوت‌نامه برای کنفرانس انویدیا، تأکید کرده که انویدیا گیمرها و علاقه‌مندان را برای یک بعدازظهر جذاب دعوت کرده است.

 کنفرانس ای ام دی صبح و کنفرانس انویدیا بعدازظهر به وقت سن فرانسیسکو برگزار خواهد شد. هرچند هنوز مشخص نیست انویدیا در جریان کنفرانس خود از چه محصولی رونمایی خواهد کرد؛ اما به نظر می‌رسد باید شاهد رونمایی از پردازنده‌ی گرافیکی GeForce GTX 1080 Ti در این نشست باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل جدید پردازنده های گرافیکی انویدیا و ای ام دی در GDC 2017 معرفی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..