تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو 45 پرواز فرودگاه مشهد/ ماجرای سه بار مشکوک مسافران در پرواز ماهان

لغو 45 پرواز فرودگاه مشهد/ ماجرای سه بار مشکوک مسافران در پرواز ماهان

حسن جعفری افزود: فرودگاه مشهد با وجود بارش سنگین برف از حوالی ظهر روز گذشته تا ساعت 20 همچنان به مسافران و شرکت های هواپیمایی خدمات داده اما با شدت یافتن برف و کاهش قابل ملاحظه دید افقی ، پرواز متوقف شد.

وی اظهار کرد: این وضعیت تا ساعت 24 دیشب ادامه یافت اما با وجود بازگشایی باند و انجام یکی دو پرواز دیگر دوباره شدت بارش ها، جلوی انجام پروازها را گرفت. از ساعت 8:30 دقیقه صبح امروز باند فرودگاه برای انجام پروازهای خروجی آماده شد اما پروازهای ورودی با بهبود وضعیت دید پروازی از حوالی ساعت 10:30 برقرار شد.

به گفته خسروی، همچنین 15 پرواز دیگر بر اساس اعلام شرکت های هواپیمایی امروز با تاخیر انجام می شود که متوسط زمان تاخیری این پروازها حدود دو ساعت می باشد.

وی از مسافران خواست: قبل از عزیمت به فرودگاه از طریق تماس با شماره 199 از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

جعفری افزود: از ساعت 20 دیشب تا کنون 12 هزار تماس تلفنی با مرکز تلفن 199 گرفته شده است که از این تعداد شش هزار و 100 تماس توسط اپراتور و 5 هزار و 900 پرواز به صورت خودکار و بدون اتصال به اپراتور پاسخگویی شده است.

پرواز مشهد-تهران ماهان امنیتی شد/ بار مشکوک سه مسافر

تسنیم نوشت: در حالی یخ زدن هواپیما یکی از دلایل تاخیر پرواز مشهد-تهران ماهان اعلام شده بود که خبر می‌رسد بار مشکوک سه مسافر که خبری از آنها نیست باعث شده تا این پرواز هنوز انجام نشود. گفته می‌شود پس از بازرسی بار این سه مسافر پرواز انجام می‌شود.

یکی از مسافران پرواز مشهد-تهران گفت: بیش از یک ساعت است که داخل هواپیما در انتظار انجام پرواز هستیم، یکی از مهمانداران در خصوص تاخیر به وجود آمده برای انجام پرواز با توجه به این‌که باند فرودگاه مشهد باز است گفت بار سه مسافر در هواپیما است اما خبری از مسافران نیست.

وی ادامه داد: گفته می‌شود تاخیر پرواز به دلیل بازرسی بار این مسافران به لحاظ امنیتی است و پس از آن،‌پرواز انجام می‌شود.

پیش تر مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام این‌که سطوح پروازی فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد باز است، گفت: تاخیر پروازهای خروجی ماهان به دلیل یخ‌زدگی آنها و انجام عملیات یخ‌زدایی است.

آقایی اظهار کرد:‌ شرکت فرودگاه‌ها به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرده که سطوح پروازی فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد باز است و آنها می‌توانند پروازهای خود را انجام دهند.

وی در عین حال با اشاره به تاخیر پیش‌آمده برای انجام برخی پروازها، تصریح کرد:‌با توجه به این‌که درجه حرارات به زیر صفر رسیده، برخی تجهیزات هواپیماها دچار یخ‌زدگی شده و باید برای انجام پرواز عملیات یخ‌زدایی (deice) انجام شود که هم‌اکنون تعدادی از شرکت‌ها در حال انجام این کار هستند.

وی با بیان این‌که سه پرواز هواپیمایی ماهان دچار این مشکل شده‌اند، گفت:‌ عملیات یخ‌زدایی تجهیزات به زودی تمام شده و پروازها انجام می‌شود.

حبس مسافران در هواپیما

مسافران پرواز شرکت هواپیمایی ماهان به شماره ۱۰۳۴ مشهد-تهران ۵ ساعت است که در داخل این هواپیما بلاتکلیف مانده‌اند و نه هواپیما به مقصد تهران پرواز می‌کند و نه به مسافران اجازه داده می‌شود از هواپیما پیاده شوند.

یکی از مسافران این پرواز می‌گوید: از حدود 5 ساعت قبل در هواپیما سوار شده‌ایم اما هنوز خبری از پرواز نیست، مدیرکل منطقه‌ای هواپیمایی ماهان نیز در محل حاضر شد اما اتفاقی نیفتاد. در حال حاضر نه اعلام کنسلی می‌شود و نه هواپیما پرواز می‌کند.

وی بیان کرد: ابتدا اعلام کردند که باند فرودگاه مشکل دارد و سپس مسئله امنیتی شد و عنوان کردند تعدادی بسته در هواپیما است که باید صاحبانش مشخص شوند و اکنون نیز اعلام می‌کنند باید یخ زدایی کنیم!

وی ادامه می‌دهد: وضعیت داخل هواپیما بسیار بحرانی شده و میان مسافران و کادر پرواز دعوا شد و عده‌ای می‌خواستند از درب هواپیما به هر طریق ممکن خارج شوند. از ساعت 13:30 در هواپیما هستیم.


۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو 45 پرواز فرودگاه مشهد/ ماجرای سه بار مشکوک مسافران در پرواز ماهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..