تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجت الاسلام قرائتی به شایعه فوت‌اش چه واکنشی نشان داد؟!

حجت الاسلام قرائتی با اشاره به پخش شدن شایعه فوت ایشان در شبکه های مجازی خاطرنشان کرد: شرمنده محبت مردم هستم.

واکنش حجت الاسلام قرائتی به شایعه فوت‌اش

حجت الاسلام قرائتی با اشاره به پخش شدن شایعه فوت ایشان در شبکه های مجازی خاطرنشان کرد: شرمنده محبت مردم هستم.

حجت الاسلام قرائتی به شایعه فوت‌اش چه واکنشی نشان داد؟

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در دیدار با جمعی از مدیران مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و طلاب و دانش پژوهان این مرکز در سخنانی تصریح کرد: از فعالیت های صورت گرفته در این مرکز بسیار سپاسگزارم و به طور قطع عنایت حضرت حجت(عج) موجب موفقیت این مرکز بوده است.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه افزود: باید در شب های جمعه در سراسر کشور شاهد تشکیل محافل مهدوی باشیم و در قم نیز باید حداقل ۵۰ جلسه مهدوی در شب های جمعه تشکیل شود.

رییس ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: از طلاب و مبلغان انتظار می رود حتی در محافل خانوادگی و جمع های چندین نفره مباحث مهدوی را مطرح و دنبال کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انسان باید جوهر داشته باشد تصریح کرد: شهید آیت الله سعیدی در مسیر رفتن به مسجد بودند که دیدند یک فقیری از سرما در حال لرزیدن است و ایشان عبایشان را به آن فقیر هدیه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی اضافه کرد: ایشان وقتی وارد مسجد شدند همه تعجب کردند و از ایشان سوال کردند که چرا ایشان عبا ندارد و ایشان در جواب فرمودندکه وقتی من هم عبا دارم و هم قبا و می بینم که یک فقیری دارد از سرما می لرزد باید یکی را به آن فقیر دهم.

وی اظهارداشت: شهید آیت الله سعیدی در تهران بر روی منبر بودند که وسط صحبت یکی از بزرگان وارد مسجد شدند و ایشان به محض ورود آن بزرگ از منبر پایین آمدند و گفتند: مردم این فرد از من شایسته تر است و اینگونه رفتارها نشان می دهد که این شهید جوهر داشتند و همه ما نیز باید اینگونه بوده و دنبال قیافه گرفتن و پزدادن نباشیم.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به پخش شدن شایعه فوت ایشان در شبکه های مجازی و تماس های مکرر مردم خاطرنشان کرد: شرمنده محبت مردم هستم زیرا بسیار ابراز محبت کرده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب نه سیاسی هستم و نه اقتصادی و این ابراز علاقه مردم به اینجانب به دلیل پاکی فطرت مردم می باشد.

حجت‌الاسلام قرائتی، دو ماه پیش در بیمارستان خاتم الانبیا بستری بود که پس از عمل جراحی و بازیافتن سلامتی، از این بیمارستان مرخص شد.

مهر

اخبار مرتبط:

آخرین وضعیت جسمانی حجت‌الاسلام قرائتی + عکس

ماجرای دختر خاله قلابی حجت‌الاسلام قرائتی!+عکس

ماجرای ازدواج حجت‌الاسلام قرائتی+عکس

قاب عکس روی میز حجت الاسلام قرائتی + عکس

گذر عمر حجت‌الاسلام محسن قرائتی + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجت الاسلام قرائتی به شایعه فوت‌اش چه واکنشی نشان داد؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..