تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد نوزاد نارس، قابل توجه مادران

مطالعات جدید نشان می دهد که 25 درصد تولد های زودرس به دلیل فاصله زمانی بین بارداری ها، شاخص توده بدنی و میزان افزایش وزن در زمان بارداری است. بخش قابل توجهی از تولدهای زودرس را می توان از طریق 3 روش کاهش داد. مطالعات جدید نشان می دهد که 25 درصد تولد های زودرس به دلیل فاصله زمانی بین بارداری ها، شاخص توده بدنی و میزان افزایش وزن در زمان بارداری است. این سه عامل خطر تولد زودرس قبل از 37 هفتگی را افزایش می دهد. این مطالعه در مجله سلامت مادر و کودک چاپ شده است و نشان می دهد بالاترین خطر تولد زودرس برای مادرانی است که مبتلا به کم وزنی هستند، در زمان بارداری اضافه وزن دارند یا دوره های بین حاملگی انها کوتاه بوده است. بنا به گفته دکتر فرانکو این تحقیق در صورت افزایش دانش مادران باردار در رابطه با افزایش فاصله بین زایمان ها و رژیم غذایی درست برای جلوگیری از چاقی در زمان بارداری و همچنین رژیم درست غذایی برای رسیدن به وزن مطلوب در قبل از بارداری می تواند جلووی بسیاری از تولد های زود رس و مرگ و میر ناشی از آن را بگیرد. تولد نوزاد زودرس در آمریکا 12 درصد گزارش شده است که این رقم از میانگین جهانی که 11.1 است نیز بالاتر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد نوزاد نارس، قابل توجه مادران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..