تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع خانواده‌های قربانیان ۱۱ سپتامبر در دفاع از مسلمانان آمریکا

عده‌ای از اعضای خانواده‌ها و بستگان قربانیان حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر با تجمع در یکی از پارک‌های نیویورک، اعتراض‌شان را نسبت به فرمان اجرایی منع ورود مسلمانان به آمریکا ابراز داشتند.

به گزارش «شیعه نیوز»، ده‌ها تن از اعضای خانواده‌ها و بستگان قربانیان حملات تروریستی 11 سپتامبر روز پنج شنبه با تجمع در میدان پارک باتری در شهر نیویورک آمریکا، اعتراض‌شان را نسبت به فرمان اجرایی جدید رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود مسلمانان 7 کشور مسلمان به این کشور را ابراز داشتند.

گفته می‌شود که در فرمان اجرایی جدید دولت آمریکا با عنوان «حفاظت ملت در مقابل ورود تروریسم خارجی به ایالات متحده»، تنها در پاراگراف اول عبارت حملات 11 سپتامبر 3 مرتبه تکرار شده است. در همین راستا اعضای خانواده‌های قربانیان 11 سپتامبر که نسبت به قانون منع ورود مسلمانان به آمریکا نگرانی‌های مشترکی داشتند، گردهم آمده و اعلام کردند که رئیس جمهور آمریکا حق ندارد به اسم آن‌ها صبحت کند.

خانواده‌های قربانیان 11 سپتامبر در این گردهمایی طی ایراد بیانیه‌ای گفتند: ما سوء استفاده‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا از قربانیان 11 سپتامبر را برای توجیه دستورالعمل‌های سیاسی ضدآمریکایی اسفناکش تحمل نخواهیم کرد.

آن‌ها وضعیت نابسامان پناهندگان، آینده معلوم آنان و سخت‌گیری‌های انجام شده علیه آنان در آمریکا را غیرقابل پذیرش اعلام کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع خانواده‌های قربانیان ۱۱ سپتامبر در دفاع از مسلمانان آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..