تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع فعالیت واحدهای صدمه دیده پلاسکو در پاساژ نور

امروز فعالیت رسمی 600 واحد صدمه دیده پلاسکو در پاساژ نور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران در مراسم آغاز فعالیت مجدد واحد صنفی ساختمان پلاسکو در مجتمع نور تهران با اشاره به اینکه اقدامات اولیه برای اسکان کسبه پلاسکو انجام شده و از هم اکنون به بعد قدم های بهتری برای پلاسکویی ها برداشته خواهد شد، افزود: بدون استثناء خواست صاحبان پلاسکو در ساختمان جدید محقق خواهند بود و تا زمانی که پلاسکو ساخته شود صاحبان واحدهای صنفی می توانند در این مجتمع فعالیت کنند.

فاضلیِ ضمن قدردانی از رییس بنیاد مستضعفان برای اسکان کسبه پلاسکو تصریح کرد: طبق وعده رییس سازمان مستضعفان پلاسکو در مدت دو سال، ساخته خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه نگرانی هایی از سوی کسبه وجود دارد که رفع خواهد شد، ادامه داد: حادثه پلاسکو تلخ بود اما می توانیم از آن به عنوان فرصت استفاده کنیم.

وی همچنین خواستار پیشنهاداتی از سوی کسبه پلاسکو برای رونق و پویایی این مجتمع شد و اعلام کرد: از لحظه اسکان اتحادیه‌های مربوطه می‌توانند کسبه را برای استفاده از تسهیلات دولتی معرفی کنند.

فاضلی با اشاره به آمار اعلامی 40 درصدی در ناایمنی بنگاه های صنفی و تجاری گفت: این آمار اصلا مناسب و خوب نیست.

وی بابیان اینکه به منظور حمایت از تولیدات ایرانی فضایی را به نمایشگاه ملی تبدیل می کنیم، افزود: فضای فعلی نمایشگاه ها ی موجود برای اسکان همه واحدهای صنفی کافی نیست به همین دلیل به دنبال نمایشگاه ملی هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع فعالیت واحدهای صدمه دیده پلاسکو در پاساژ نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..