تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوشاب، ماده غذایی ارزشمند باخواص درمانی+گزارش

دوشاب که ازآن به عنوان مربای سنتی یادشده و از قدیم برسفره ایرانی ها وجود داشته دارای خواص تغذیه ای و درمانی زیادی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزمهاباد، دوشاب ماده غذایی ارزشمندی است که به صورت های مختلفی مصرف می شود و از میوه هایی همچون انواع انگور،خرما و توت درست شده و بیشتر در فصل زمستان استفاده می شود.خواص درمانی و تغذیه ای دوشاب+گزارش

آناهید کارشناس تغذیه  می گوید: دوشاب دارای ویتامین های آ.ب.ث میباشد و مصرف آن برای کسانی که برای طولانی مدت ضعف داشته اند بسیار مفید است همچنین مصرف آن برای کودکان و نوجوانان بسیار مؤثر است.

وی گفت: هرچند دوشاب فواید بسیاری دارد با اینحال مصرف آن به افراد مسن و افردی که دیابت دارند توصیه نمی شود.

آناهید افزود: مصرف دوشاب علاوه بر اثر مثبت آن در دستگاه گوارش، برای پوست و برطرف کردن نفخ معده و همچنین  برای کم خونی ناشی از فقر آهن نیز بسیار مفید است.

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوشاب، ماده غذایی ارزشمند باخواص درمانی+گزارش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..