تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خریدهای دیجیتالی نینتندو سوییچ به حساب کاربران منتقل خواهد شد

خریدهای دیجیتالی نینتندو سوییچ به حساب کاربران منتقل خواهد شد

شرکت نینتندو رسما اعلام کرد که خریدهای دیجیتالی کاربران در کنسول نینتندو سوییچ به حساب آن‌ها منتقل خواهد شد. بنابراین، کاربران در کنسول نینتندو سوییچ با حساب خود می‌توانند بر روی دیگر کنسول‌ها نیز از خریدهای خود استفاده کنند. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.


این خبر در حالی منتشر شده که خریدهای دیجیتالی بر روی کنسول Wii U نینتندو، به حساب کاربران منتقل نمی‌شود و تنها بر روی کنسول باقی می‌ماند. بدون شک نینتندو با بیان این خبر می‌توان باعث خشنودی بسیاری از کاربران شود. از آن‌جایی که این کنسول قابل حمل بوده و حتی می‌توان آن را به تلوزیون متصل کرد، استفاده از یک حساب بر روی چندین کنسول می‌تواند به سود کاربران تلقی شود.

 

 

 

حساب‌کاربری شما شامل خریدهای انجام شده و مبلغ درون حساب خواهد شد. با وارد کردن مشخصات حساب بر روی کنسولی دیگر، می‌توانید تمامی محتوای خریداری شده را بار دیگر دانلود کنید.


زمان زیادی تا عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ باقی نمانده و قطعا با انتشار این کنسول، می‌توان جزئیات بیشتری را کسب کرد. کنسول جدید شرکت نینتندو در تاریخ ۱۳ اسفندماه روانه بازار خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خریدهای دیجیتالی نینتندو سوییچ به حساب کاربران منتقل خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..