تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کار کنیم تا کمتر به دام قضاوت کردن دیگران بیفتیم

شنبه، 30 بهمن 1395 ساعت 18:132017-02-18پزشكي

اینکه آیا جزو افرادی هستید که دیگران را قضاوت می کنید یا خیر از جمله سئوالاتی است که بهتر است به جای آنکه کسی از شما در مورد آن پرسشی کند خودتان آن را پرسیده و آنقدر عادل باشید که پاسخ قانع کننده ای به خود دهید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبهداشت نیوز همه ما به طور ناخودآگاه در طول زندگی مان خواسته یا ناخواسته این کار را انجام داده ایم اما می توانیم اکنون و با آشنا شدن با برخی از راهکارها از ادامه این روند پرهیز کرده و برای تکامل شخصیت خود در هر سنی که هستیم تلاش کنیم.

در ادامه برخی از راهکارهایی که می تواند جلوی قضاوت های بی مورد ما را بگیرند با هم مرور می کنیم: جنبه مثبت هر چیزی را ببینید در هر فردی که در کوچه و خیابان می بینید، روی مثبتی از او را در نظر آورید.

به عنوان مثال زمانی که نوجوانی را می بینید که لباس عجیب و غریبی پوشیده به جای قضاوت او به خود بگویید که چه اعتماد به نفس بالایی دارد.

یا هنگامی که فردی با صدای بلند در اطراف شما می خندد به خود بگویید که حتما او با دوستان خود لحظاتی خوبی را می گذراند.

روزانه 10 چیز مثبت بگویید می توانید برای اینکه بتوانید چیزهای مثبتی را در دیگران ببنید ذهن خود را برای مثبت اندیشی تمرین دهید.

یکی از این راهکارها می تواند گفتن 10 چیز مثبت در هر روز باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کار کنیم تا کمتر به دام قضاوت کردن دیگران بیفتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..