تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ريزگردها و آب و برق خوزستان هم وظيفه‌ی سپاه است؟

کبری آسوپار در کانال تلگرام خود نوشت: «حفظ اسد» يا «پاسداری از خوزستان» دو گانه ای است كه مصطفى تاج زاده، زندانی سياسي سال 88 در مقابل هم قرار دهد تا به مشكلات كنونی خوزستان واكنش نشان دهد!

پاسداری از خوزستان وقتی از سپاه خواسته می شود یعنی تامین امنیت نظامی. اکنون هم خوزستان از این منظر امن است و همین نشان می دهد سپاه در عین حضور در سوریه برای دفاع از حرم اهلبیت علیهم السلام و ایران و محور مقاومت و سوریه، از عهده تامین امنیت کشور هم برآمده است و اصلش حضور در سوریه مقابل پاسداری از خوزستان و ایران نیست، بلکه اتفاقا در راستای آن است.

اولا، اگر در همه‌ی 5 ساله گذشته، سپاه پاسداران انقلاب اسلامى مشغول جنگ نظامی در سوريه هم نبود، باز رسيدگی به وضعيت آب و برق و هوا و ریزگردهای خوزستان وظیفه‌ی سپاه نبود.

ثانیاً چنانچه بحث بودجه‌ی حضور در سوریه است، بايد گفت در این سال ها كه سپاه مشغول جنگ نظامی در سوريه بوده، نه تنها با افزايش بودجه روبرو نشده، بلكه از قضا دولت يازدهم سال به سال بودجه‌ی اين نهاد را كاهش داده و البته همزمان با اين كاهش بودجه هر ساله، هم ظريف و هم روحانى فخر نقش ايران در تامين امنيت منطقه و بخصوص سوریه را هم در سخنان خود فروخته‌اند.

آيا تاج زاده از درک همين مسائل ساده هم عاجز است يا آنكه بغض پاسداران انقلاب اسلامى و بغض نظام او را واداشته كه اين طور مبتذل وظيفه‌ی قوه مجريه را از سپاه پاسداران مطالبه كند؟ و روی مشکلات مردم خوزستان دنبال مطامع سیاسی خود بگردد؟

جالب آنکه اگر سپاه کوچکترین کمکی هم بخواهد در چنین اموری کند، اولین افراد همین تاج زاده ها هستند که سپاه را متهم به دخالت در امور قوه مجریه خواهند کرد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ريزگردها و آب و برق خوزستان هم وظيفه‌ی سپاه است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..