تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریان حقوق‌های نجومی مانع از افزایش حقوق اساتید شد/ بسیاری از رشته‌های تحصیلی امسال ورودی نداشت

جریان حقوق‌های نجومی مانع از افزایش حقوق اساتید شد/ بسیاری از رشته‌های تحصیلی امسال ورودی نداشتبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تقدیر از اعضای هیأت علمی نمونه کشور در دانشگاه علامه طباطبایی، اظهار داشت: به دنبال اجرای پیشنهادات اساتید دانشگاه هستیم و طرح ارتقای جایگاه و حقوق اساتید را دنبال می‌کنیم ولی شرایط به گونه‌ای شد که با توجه به جریان مطرح شدن حقوق‌های نجومی اجرای این طرح‌ها سخت است.
 

وی افزود: مسئله حق‌التدریس‌ها را هم دنبال می‌کنیم و ساماندهی آموزش عالی نیز در قالب آمایش آموزش عالی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و مأموریت‌گرایی و کارآفرینی دانشگاه‌ها مدنظر است.  

 
وزیر علوم با بیان اینکه در حال حاضر 2800 مرکز آموزشی داریم، گفت: توسعه کمی در چند سال گذشته در دستور کار قرار گرفت به طوری که امسال بسیاری از رشته‌های تحصیلی حتی در مقطع کارشناسی ارشد ورودی داشت و تعداد داوطلبان به حد نصاب نرسید. بنابراین باید به طور جدی در زمینه آموزش عالی با بازبینی رشته‌ها برنامه‌ریزی کنیم.
 
فرهادی، عنوان کرد: سال گذشته 1600 رشته بازنگری شد و برنامه‌های درسی در دانشگاه‌های سطح یک نیز باید از سوی دانشگاه‌ها در قالب چارچوب‌های کلان تدوین شود.  
 
وی افزود: 71 رشته مقطع جدید داشتیم و این مسیر دنبال می‌شود به طوری که با وجود مشکلات مسیر را ادامه می‌دهیم.  
 
وزیر علوم عنوان کرد: دانشگاه بی‌اخلاق هر چه که باشد دانشگاه نیست و ما در این زمینه نیز برنامه‌‌ریزی‌های بسیاری داریم.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریان حقوق‌های نجومی مانع از افزایش حقوق اساتید شد/ بسیاری از رشته‌های تحصیلی امسال ورودی نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..