تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتصابات جدید در استانداری خوزستان

انتصابات جدید در استانداری خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در احکام جداگانه ای ابراهیم عچرش را با عنوان مشاور(بدون ذکر نوع مشاور) و عبدالجبار یکتا سواری را به عنوان مشاور اجرایی در امور مناطق محروم منصوب کرد.

استاندار خوزستان 4 روز پیش نیز در احکام جداگانه ای علیرضا مسرور را به عنوان مشاور خود در امور آموزش و پرورش ، بهروز حسینی فر را به عنوان مشاور در امور سرمایه گذاری خارجی و مرتضی ممویی را به عنوان مشاور در امور دانشگاهی و آموزش عالی منصوب نمود.

شریعتی پیش از این نیز مهدی قمشی استاد و عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز را به عنوان مشاور در امور آب و محیط زیست، و طیبه اسماعیلی را به عنوان مشاور فن آوری اطلاعات و ارتباطات منصوب کرده بود.

انتهای پیام/گ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتصابات جدید در استانداری خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..