تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسواکی برای صورت!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  مبتکر مسواک 3دیپ (3Deep) پس از مدت‌ها بررسی به این نتیجه رسید که مسواک‌های برقی موجود در بازار نمی‌توانند بخوبی پلاک‌های دندان را از بین ببرند. به همین دلیل، فناوری جدیدی را برای ایجاد لرزش آن هم با استفاده از امواج صوتی طراحی کرد. این امواج صوتی انواع آلودگی موجود روی سطح مینای دندان را به شکلی موثرتر از بین می‌برد. قابلیت جالب این مسواک، امکان تعویض سر آن است و به این ترتیب می‌توان از آن برای ماساژ و تمیز کردن صورت استفاده کرد. این گجت ضدآب بوده و دارای باتری شارژ شدنی است. مسواک 3Deep قرار است بزودی با قیمت 49 دلار به بازار عرضه شود.

منبع:جام جم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسواکی برای صورت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..