تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل فراری پس از ورود به ایران دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از دو ماه در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

صراط:   فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از دو ماه در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ سیامک مرادی گفت: در پی قتل مسلحانه جوانی 30 ساله پنجم آذرماه در  یکی از روستاهای مرزی و فراری شدن قاتل به سمت مرزهای شرقی، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز افزود: تیمی متشکل از گارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفای قاتل 35ساله را که پس از گذشت 2ماه از طریق روستای مرزی به داخل کشور آمده بود شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی وی را در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با بررسی سوابق قاتل مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه کیفری است، افزود: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف مالی عنوان کرد.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل فراری پس از ورود به ایران دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..